2013. január 4., péntek

Új fejezet kezdődik

Január folyamán új fejezet kezdődik az életünkben. Laca eddig rövidprogramos volt az óvodában, január 14.-étől ott is fog aludni. Én dolgozni fogok, tanítani, Bálintka pedig a Nagymamákra lesz bízva. Egyelőre így egyeztünk, hogy felváltva jön majd Csanna Nagymama és Gabi Mama, és Réka is szeretne eljönni majd legalább egyszer-kétszer. Kb. 10 hét fog jutni az egyik Nagymának, 10 a másiknak, a fennmaradókban pedig jön Réka és még vakáció is lesz közben.
Hogy januártól tanítani fogok, az érdekesen alakult. Nekem ha eddig valaki ilyeneket modnott, hogy "ezt az állást nem én találtam, hanem az állás talált meg engem" furcsán néztem rá, hogy hogy lehet ilyent mondani, de most én is teljes mértékben így jártam. Én eddig csak azt tudtam, hogy Bálintka február 10-én be fogja tölteni a 2 évet, tehát én dolgozni fogok, végül ez az állás talált meg engem és tanítás lesz belőle. Ez az időmnek csak kb. felét fogja kitölteni, a másik fél is ki lesz töltve, csak az még nincsen konkretizálódva ezért nem írok még róla.
A gyerekek nagyosodnak, érzem azt hogy már nem vagyok annyira igénybe véve általuk, mint pl. abban a nagyon kemény időszakban, amikor nem aludtak egyszerre és az egész nap ráment arra, hogy egyiket altassam másikat szórakoztassam, hogy ne ébressze fel a testvérét, majd fordítva. Egyszerre kellett szoptatni az egyiket, etetni a másikat... no, nem részletezem, ahhoz képest most érzem, hogy szabadabb vagyok és elég furcsa érzés, még nem tudom igazán kihasználni.
Január közepétől lezárul egy peridódus, indul a következő, akkor majd valószínű nem fogok túl sok szabadidőre panaszkodni.

4 megjegyzés:

  1. Legyen szerencses pillanatban a valtas, drukkolunk nektek :). Mit fogsz tanitani?

    VálaszTörlés
  2. Köszönöm a drukkot! Zenét a Bartókban.

    VálaszTörlés