2012. május 2., szerda

Születésnapok

A Bálintka 1 éves születésnapját február 10.-én, itthon ünnepeltük meg, négyen a kis család. Nagyon nehezen tudunk olyan fényképet készíteni amin mind a négyen rajta vagyunk, valaki mindig sír, ellenkezik, vagy mászik ki a képből. Ezen mind rajta vagyunk, igaz mindenki máshova néz...


Ameddig mi az ajándékot nézegettük, addig Bálintka inkább a tortát kóstolgatta.



Almás, zabpelyhes tortalapot sütöttem, tehéntúrós almás krémmel a tetején, nagyon finom volt.


A Laca 3 éves szülinapjára a tortát megrendeltem, mert arra a hétvégére igen besűrűsödtek a dolgok, de eldöntöttem, hogy ez volt az első és utolsó alkalom, hogy rendelek. A torta nagyon szép volt esztétikailag, az  íze is nagyon finom volt, csak sokkal többe került mint amire számítottam, másfél óra késéssel hozták mint ahogy rendeltem és az íze annak ellenére hogy finom volt, nem olyan volt mint amilyent én elképzeltem.


Szerencsére Lacánál nagy sikert aratott a rajta levő marcipánautó.


Velünk együtt ünnepelt Dávid és Ede is.



A lenti kép pedig szintén a Laca szültése napján készült, az Ágnes baba keresztelőjén. Nagyon tetszik nekem ez a pillanatkép, ezért tettem ezt is ide.


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése