2010. október 5., kedd

Első hétvégénk Németországban (jun. 12-13)

Szombaton d.u. bebicikliztünk Villingenbe, azt hittem nehezebb út lesz, de egyáltalán nem az, és a bicikliúton, autómentesen karikázni nagyon kellemes. Egész d.u. ott sétáltunk Villingen közponbtjában. Laca is csomót jött ment, egyszer nagyon megharagudott, mert Zalán elvitte a ringispiel mellől és akkor olyan koncertet csapott, hogy szerintem nem csak a központban levő emberek, hanem egész Villingen hallotta. Nagyon nagy szája van ennek a gyereknek, nem tudom, hogy vajon csak én hallom-e úgy, de nekem az az érzésem, hogy nem hallottam nála hangosabbat, sőt, még olyant sem aki egyáltalán megkőzelítené.

Vasárnap elmentünk Sigmaringenbe, meglátogatni az ott levő kastélyt. Idegenvezetővel jártuk (volna) körbe, az idegenvezető minden teremben hosszasan magyarázott. Sajnos én abból semmit sem hallottam (bár a némettudásomnak biztosan jót tett volna), mert Lacának a kastély egyáltalán nem tetszett, amíg bent voltunk, hangosan adta hírül, hogy ő inkább ki szeretne menni. Az előtérben, a lépcsőházban, és a fürdőben még csendben volt, de aztán a következő teremben eltörött a mécses. Akkor az idegenvezetővel megegyeztünk, hogy ők mennek elől, mi pedig 1-2 teremmel lemaradunk és úgy követjük őket, hogy legalább a többiek halljanak valamit a magyarázatból.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése