2011. október 19., szerda

Aranymondások

Már másfél hónapja, hogy Laca csak naponta egyszer szopik, a déli alváskor. Az is van hogy kimarad, pl. ha utazunk és autóban alszik, vagy ha Zalánnal alszik délben is. Ezen kívül este Zalán bújik oda melléje, együtt alusznak el, igaz most már volt olyan hogy este én altattam és nem volt gond, hogy nem adtam oda a cicit.
Egyik este vacsora közben kérdi Zalán Lacától:
- Ma kivel alszol Édesanyjával vagy Apukával?
- Édesannával!
- Tényleg, nem velem alszol?
- Édesannával, mert lehet hogy odaadja a cicit.

--------------------------------------------------------------------------------------------------

Laca: Elmegyünk a tigris motorral Kolozsvárra, meglátogatjuk Tibikét. Én ülök elől, Apuka ül hátul.
Édesanyja: S én hol leszek?
L: Te sietsz.
É: S Bálintka?
L: Ő a hátadon!
(Már látom is magam, amint Bálinkával a hátamon futok a motor után :)) )

--------------------------------------------------------------------------------------------------

Nézi Laca a motoros újságban a motorokat, azt mondja, most jön ennek a motornak a gazdája, és mindjárt beburrintja. Burrog, hogy tudjam, hogy már be is indult.
S hova megy? kérdem én.
Jön ide hozzánk!
S mivel fogjuk megkínálni?
Egy citromos teával!

--------------------------------------------------------------------------------------------------

Gyakran elmondjuk a Zengő ABC-t. Én mondom az első szót, Laca kiegészíti. Valahogy így:
Aranyalma.....ághegyen,
Bari.................bég a zöld gyepen,
Cirmos............cica egerész,
stb.
Egyik alkalommal kéri Laca, hogy monjuk el a Zengő ABC-t. Kezdem is, mondjuk ketten, mikor a végére érünk azt mondja Laca: Most mondjuk el a recsegő ABC-t :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése