2010. december 17., péntek

Hordozókendő és mosható pelenkák

Megtisztelő meghívásban volt részem, Ioana Vartosu, aki itt Temesvaron a Scoala Mamei Juniort vezeti megkért, hogy tartsak előadást a hordozókendőről, mutassak be néhány kötési módot. Így aztán tegnap este a Mallban jártam, ahol sok-sok kismama volt, és a hordozókendőn kívül a mosható pelenkák is szóba kerültek. Erre nem voltam felkészülve, úgyhogy nem volt nálam egy sem, hogy bemutathassam, de a lányok sokat kérdeztek és én készségesen válaszolgattam a kérdéseikre. Volt köztük olyan akin látszott, hogy már utánanézett az interneten a mosható pelenkáknak, érdekelte őket amit mondtam.
Végül szóba jött a hordozókendő, mivel terhes kismamák voltak jelen, ezért főleg olyan kötési módokat mutattam, amit szülés után lehet használni. Kettőt olyant, ahol a baba bölcsőfekvésben van, egyet ahol elől függőlegesen, és a legvégén kérte az egyik csaj, hogy mutassam meg milyen is az a csípőhordozás, így azt is megmutattam.
Örülök, hogy ezek a témák iránt ma már érdeklődnek a kismamák, ez nem azt jelenti feltétlenül, hogy mosható pelenkát fognak használni és hordozni is fognak, de legalább nem zárkóznak el a téma elől.

2 megjegyzés: