2010. március 17., szerda

Két prömier

Tegnap először Laca is pont ugyanazt a levest kapta ebédre mint mi felnőttek. (a sót és az ecetet leszámítva)
Fuszulykalevest keszítettem, a fagyasztóban volt félkész zöldpaszuly, abból készítettem a levest és mivel Laca már mindent kapott eddig amit belefőztem, ezért ő is kapott belőle. Ma még egy lépést tettünk előre, a leves és a második is ugyanaz volt mindhármunknak. A leves a tegnapi volt, azonkívül halat keszítettem (magunknak fűszeresen, lisztbe forgatva sütöttem, Lacának pedig pároltam) petrezselymes krumplival.

Ma először ráültettem Lacát a játszótéren a hintára.
Miután kialudta magát és fél 1-kor felébredt, ahelyett hogy hazasiettem volna, ahogy szoktam, beültettem a babáknak való hintába. Először elég semleges arckifejezéssel nézett maga elé, de aztán látszott rajta, hogy élvezi a lengést.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése