2012. január 22., vasárnap

Végre alszunk éjjel!

Már régóta készültem rá, de január másodikán eldöntöttem, hogy nekifogok az alvásprojektnek. 2 év és 8 hónap telt el úgy, hogy nem aludtam át az éjszakákat és nem mertem feltenni a fülemre mindkét fülhallgatót, hogy nehogy ne halljam meg a gyerekeket ha felébrednek, eldöntöttem, hogy elég volt. Tehát, január másodikától kezdve Bálintkát lefektettem a kiságyba, ami össze van tolva a nagyággyal, és addig mondtam a József Attila Altató című versét és addig simogattam Bálintkának a hátát, amíg elaludt. Aznap éjjel még felkelt egy párszor, de összességében nem telt rosszul az éjszaka, csak reggel 6 után szoptattam meg. Ezen nagyon felbuzdultam és úgy döntöttem, hogy folytatni fogom amit elkezdtem és legalább 2 hétig nem hagyom abba, hogy lássuk hogy alakulnak az éjszakáink. Közben eltelt egy olyan éjszaka is, amikor nem tudtam Bálinktát egyáltalán megszoptatni, mert fogorvosnál voltam ideget öletni és érzéstelenítőt kaptam. Szerencsére ez az éjszaka is aránylag könnyen eltelt. Aztán egyik alkalommal én nem tudtam valami miatt bemenni Bálintkához amikor megébredt és nagy meglepetésünkre Zalánnal sokkal hamarabb visszaaludt, mint velem.

Egy idő után azonban mintha romlani kezdett volna a helyzet, mintha Bálintka többször ébredt volna meg az éjszaka folyamán, végül már a 2 hét utolsó éjszakáján 2 óra körül odavettem magam mellé és szoptatva-szúnyókálva telt az éjszaka további része. Reggel mikor Zalán ezt meghallotta kijelentette, hogy az nem lehet, hogy feladjuk, akkor ezután inkább ő alszik Bálintka mellett, próbáljuk meg úgy is. Ez bizonyult a legjobb ötletnek, azóta Zalán alszik Bálinkta mellett, én pedig átkerültem Laca mellé. Én Bálintkát pizsomába öltöztetem, megszoptatom, utána pedig jó éjt kívánok neki és átadom Zalánnak. Zalán beteszi a kiságyba, Bálinkta pedig kötelességtudóan hasra vágja magát és rövid időn belül már alszik is. Én mindeközben Lacát öltöztetem pizsomába, majd mesélek neki ameddig Zalán megérkezik. Nagyon fura számomra, hogy 9 óra körül már ki is jöhetek a gyerekektől és amíg lefekszem nem kell többet bemenjek hozzuk!

Így tehát eddig sikerrel járt ez a projekt, bár még nem szeretném elszólni magam, mert Bálintkának eddig 8 foga nőtt ki, még legalább 8 olyan kinő ami megviselheti. És hát nem tudom hogy miért, de a fülhallgatóval még mindig nem merem eltakarni mind a 2 fülemet.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése